5 روش سئو سایت و طراحی وب با هم
هنگام طراحی وب سایت بسیار مهم است که ابتدا به سئو سایت اهمیت دهید. اما لزوما قرار نیست یک طراح سئو کار شود، اما باید دانش خوبی از سئو و بهینه سازی سایت داشت باشید. خود این پنج نشانگر را در ذهن داشته باشید و به زودی می توانید محتوای خود را در SERP بالاتر ببینید.
هنگامی که می خواهید عملکرد وب سایت خود را بهبود ببخشید ، مهم است که به یاد داشته باشید که باید به طور همزمان روی عوامل زیادی تمرکز کنید.
هم در زندگی و هم در بازاریابی دیجیتال ، ما تمایل داریم تمام توجه خود را به یک یا دو عنصر مهم معطوف کنیم در حالی که از چیز دیگری که می تواند به همان اندازه مهم باشد غافل می شویم.
اگر می خواهید در SERP بهتر عمل کنید ، این کار به چیزی بیش از SEO نیاز ندارد.
وب سایت شما نیز باید به خوبی طراحی شود ، در غیر این صورت خطر ابتلا به ارزش سهام آلی را که ایجاد کرده اید به هدر می دهد.
سئو و طراحی وب به طور یکپارچه بیشتر از آنچه بسیاری از مردم تصور می کنند با یکدیگر کار می کنند.
اجزای آنها به خوبی با هم مخلوط می شوند و جریان می یابند به طوری که ، اگر به درستی اجرا شوند ، بازدیدکنندگان وب سایت شما نباید در مورد چیزی که ایجاد کرده اید متوجه شوند. آنها باید به سادگی شروع به مرور سایت خود کنند.
بنابراین ، چه عناصری وجود دارد که سئو و طراحی وب با هم همکاری کنند؟ این پنج روش استفاده از آنها را با هم بررسی کنید.
1. موبایل فرندلی
هر کسی که حتی کمی با سئو یا طراحی وب آشنایی داشته باشد باید از اهمیت موبایل پسند بودن وب سایت شما آگاه باشد.
تبلیغات
در واقع ، اگر این کاری نیست که شما برای انجام آن وقت صرف کرده باشید ، شما چند سال عقب مانده اید.
Google فرندلی موبایل را در سال 2015 به عنوان عامل رتبه بندی قرار داده است. این نیم دهه پیش است.
غول جستجو سپس نمایه سازی اولین موبایل را در سال 2017 معرفی کرد. کاملاً واضح است که Google اهمیت موبایل دوستی را بسیار مهم می داند ، اما بسیاری از وب سایت ها هنوز مورد توجه قرار نگرفته اند.
چند سالی است که تعداد افرادی که روی دسک تاپ جستجو می کنند کاهش یافته است ، در حالی که تعداد افرادی که در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند به طور مداوم در حال افزایش است.
بیش از نیمی از کل ترافیک وب از طریق دستگاه های تلفن همراه تأمین می شود ، به این معنی که بیش از نیمی از مخاطبان شما نیز احتمالاً در تلفن های همراه آنها هستند.
بدون طراحی وب سایت مناسب برای موبایل ، می توانید به طور تصادفی نیمی از کاربران خود را بیگانه کنید. این عظیم است.
وب سایتی با نرخ پرش بالا به دلیل بارگیری نکردن صحیح روی تلفن یا رایانه لوحی ، سیگنال های بدی را به Google ارسال می کند و رتبه بندی شما ممکن است سقوط کند.
2. طراحی آسان برای خواندن
اگر در زمینه بهبود سئو سایت خود کار کرده باشید ، محتوا احتمالاً چیزی است که شما زمان زیادی را صرف آن کرده اید.
برخی از افراد ممکن است متوجه نشوند که طراحی یک وب سایت می تواند تأثیر زیادی بر محتوای شما یا حداقل ارائه آن داشته باشد.
طراحی وب ضعیف می تواند خواندن آنچه برای انجام کار به وب سایت شما آمده اند را برای کاربران غیرممکن سازد.
صفحات دارای بلوک محتوا در مکان های عجیب و غریب ، با لینک های بیش از حد زیاد که هدف مشخصی ندارند ، اساساً هر مخاطبی را که می توانستید به سایت خود بیاورید پاک می کند.
و اگر هیچ کس نتواند اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورد ، چه فایده ای دارد؟
در برخی موارد ، احتمالاً در وب سایتی بوده اید که متنی داشته است که به دلیل طراحی صفحه ، خواندن آن غیرممکن است.
شاید این یک متن رنگ روشن روی زمینه سفید خالص یا یک رنگ تیره روی سیاه بود. این نوع طراحی وب سایت های اغلب وحشتناک اواسط تا اواخر دهه 1990 را به یاد می آورد.
اما مسئله همیشه رنگ نیست. متن ممکن است خیلی بزرگ یا کوچک باشد یا با قلم سخت خوانده شده نوشته شده باشد.
مانند وب سایت هایی که برای موبایل مناسب نیستند ، سایتهایی که به سختی می توان آنها را از طریق هر دستگاه یا دسک تاپ خواند ، مردم را به سرعت وادار می کنند.
طراحان وب می دانند که چگونه می توان وب سایت هایی ایجاد کرد که استفاده از مطالب شما را برای کاربران آسان کند تا بیشترین سود را برای پول خود بدست آورید.
فضای سفید ، طول خط و سایر عناصر اضافی مانند تصاویر همه می توانند در نحوه توجه افراد به سایت شما تأثیر بگذارند. همچنین به یاد داشته باشید که با مراجعه به یک قالب طراحی وب فراگیر ، افراد معلول را نیز در نظر بگیرید.
3. سرعت وب سایت
هرگز فراموش نکنید که سرعت صفحه یک سیگنال رتبه بندی شناخته شده است ، بنابراین شما باید با بهینه سازی تصاویر ، حذف افزونه های غیر ضروری ، اجازه ذخیره سازی مرورگر و ... وقت خود را به سرعت بخشیدن به سایت خود اختصاص دهید.
اکنون ، شما ممکن است واقعاً فکر کنید که وب سایت شما به سرعت کافی بارگیری می شود ، بدون اینکه بدانید مردم واقعاً چه مدت مایل به انتظار هستند. در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید در عرض دو ثانیه بارگیری شود.
وقتی بیش از سه ثانیه طول بکشد ، نیمی از کاربران بازدید کننده از سایت شما احتمالاً آن را رها می کنند. سرعت صفحه در دستگاه های تلفن همراه ، جایی که افراد حتی کمتر وقت خود را به انتظار می گذرانند ، مهمتر است.
سرعت صفحه نه تنها برای کاربران مهم است ، بلکه برای Google نیز مهم است. سرعت وب سایت شما بر توانایی Google در خزیدن آن تأثیر می گذارد.
اگر سرعت صفحه شما باعث می شود Google صفحات کمتری را خزد کند ، به همان تعداد صفحه فهرست نخواهید شد.
وقتی این اتفاق بیفتد ، درجه بندی این صفحات اصلاً غیرممکن است. اطمینان از امنیت وب سایت از طریق رمزگذاری "https" ضروری است.
آیا می دانید چه چیزی باعث کند شدن وب سایت شما می شود؟
احتمال این وجود دارد که این می تواند ارتباطی با طراحی وب شما داشته باشد. سرعت وب سایت یکی از مهمترین جنبه های سئو فنی است و برای بسیاری از وب سایت ها کمبود اصلی است.
اگر رتبه بندی خوبی نکرده اید ، ممکن است وب سایت شما خیلی کند باشد و افراد به سرعت سر بزنند.
4. نقشه سایت
صحبت از خزیدن وب سایت شما ، طراحی وبسایت می تواند به بیش از یک روش در این مورد کمک کند. اگر می خواهید موتورهای جستجو در مورد نحوه جستجو در وب سایت شما هوشمندتر باشند ، نقشه سایت یک عنصر اساسی است که باید در آن وجود داشته باشد.
نقشه سایت شما راهنمای کلیه صفحات و محتوای وب سایت شما را به موتورهای جستجو ارائه می دهد. این امکان را به شما می دهد تا به موتورهای جستجو بگویید که چه صفحاتی برای سایت شما مهمترین هستند.
این بخش مخصوصاً مهم برای درست شدن وب سایتهای بزرگتر و همچنین وب سایتهای جدید است که ممکن است هنوز هیچ لینک خارجی نداشته باشند.
علاوه بر مزیت آنها برای موتورهای جستجو ، نقشه سایت به ناوبری کاربر نیز کمک می کند. یک بازدید کننده جدید از سایت شما می تواند برای کمک به جابجایی در آن به نقشه سایت شما مراجعه کند.
نقشه های سایت همچنین حاوی فراداده مهمی در مورد صفحات وب شما هستند تا شانس بیشتری برای رتبه بندی بالا به آنها بدهند.
5. کسب اعتماد کاربران
برخلاف برخی دیگر از عوامل SEO ، شما واقعاً نمی توانید میزان اعتماد مردم به شما یا وب سایت شما را اندازه گیری کنید. با این حال ، جلب اعتماد هنوز هم بخش بزرگی از رتبه بندی بالاتر وب سایت شما است.
تردیدی نیست که اکثر مردم سریعاً نظر می دهند و به محض داشتن نظر ، تغییر عقیده آنها دشوار است.
در طول سال ها ، ما به دیدن وب سایت های کامل عادت کرده ایم که تجربیات خارق العاده کاربر را ارائه می دهند. این همان چیزی است که به طور طبیعی انتظار داریم هنگام باز کردن یک وب سایت شاهد آن باشیم.
ما چیزی تمیز ، قابل پیمایش آسان می خواهیم و می تواند به سرعت اطلاعات مورد نظر را به ما ارائه دهد. ما فکر می کنیم این نوع وب سایت ها فقط قابل اعتمادتر به نظر می رسند.
اگر وب سایتی قدیمی و منسوخ به نظر برسد یا استفاده از آن بسیار دشوار باشد ، اکثر افراد احساس بدی دارند و می توانند آنجا را ترک کنند و دیگر برنگردند.
شما می توانید کالایی یا خدماتی داشته باشید که دقیقاً همان چیزی باشد که آنها به دنبال آن هستند ، اما وب سایت شما این را منتقل نمی کند.
یک وب سایت بد باعث می شود که به نظر برسد کسب و کار یا سازمان شما خیلی تلاش نمی کند.
نتیجه
SEO بهتر است با مشارکت طراحی وب انجام شود ، و بهبود طراحی وب شما دشوار نیست. هنگام طراحی وب سایت خود این نشانگرها را به خاطر بسپارید و به زودی می توانید رتبه های بالاتر را که از شما فرار می کنند مشاهده کنید.
https://www.searchenginejournal.com/seo-web-design/341681/#close
- ۹۹/۱۰/۱۵