طراحی سایت و سئو - وب دیزاین نیوز

در وب دیزاین نیوز قصد دارم درباره ترندهای طراحی سایت و سئو صحبت کنم.

طراحی سایت و سئو - وب دیزاین نیوز

در وب دیزاین نیوز قصد دارم درباره ترندهای طراحی سایت و سئو صحبت کنم.

دوستانی که به موضوع طراحی سایت علاقه مند هستند، می توانند مطالب جدید در زمینه طراحی وب سایت و سئو سایت را برای من ارسال کنند.

کلمات کلیدی

۲ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهنمای کامل قیمت گذاری طراحی وب: قیمت طراحی سایت وردپرس چقدر است؟

رسیدن به قیمت طراحی سایت مناسب برای کار سخت همیشه دشوار است. شما نمی خواهید خود را کوتاه بفروشید ، اما می خواهید قیمت قابل قبولی نیز برای مشتری خود فراهم کنید. این راهنما به شما می آموزد که برای وب سایتی که طراحی کرده اید چقدر هزینه بگیرید.

قیمت طراحی سایت

تجارت طراحی وب شما دقیقاً همین است - قیمت طراحی سایت با وردپرس یک تجارت. شما نه فقط برای رضایت فکری و خلاقیت ، بلکه برای کسب درآمد با مشتری کار می کنید. با این حال ، قیمت گذاری خدمات شما می تواند مشکل باشد.

خوشبختانه ، همانطور که قیمت گذاری یک هنر است ، علم دیگری نیز در این زمینه دارد. یافتن جای شیرین شما می تواند زمان ببرد. با این حال ، درک مهمترین عناصر مورد توجه می تواند به شما کمک کند تا از خدمات خود سود سالمی ببرید. به همین دلیل برای شروع کار برخی از دستورالعمل های قیمت گذاری طراحی وب را گردآوری کرده ایم.

در این راهنمای قیمت گذاری طراحی وب ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیم بگیرید که برای پروژه های طراحی خود چه هزینه ای دریافت کنید و مهمترین عواملی را که باید در نظر بگیرید درک کنید. همچنین نگاهی خواهیم انداخت به قالبهای مختلف برای دریافت هزینه از مشتریان. بیایید غواصی کنیم
بیاموزید چگونه مشتری های طراحی وب را بدست آورید
هزینه های متوسط ​​ساخت وب سایت (و اینکه چرا برای قیمت شما مهم است)

بودجه اختصاص یافته برای یک پروژه طراحی وب تأثیر قابل توجهی بر محصول نهایی دارد. این می تواند ویژگی ها و ویژگی های شما و همچنین مدت زمانی را که می توانید برای کار بر روی طراحی و تجربه کاربری (UX) اختصاص دهید ، تسهیل یا مانع شود.

به عنوان یک طراح وب ، تعیین قیمت ها برای اطمینان از جبران صحیح وقت و هزینه صرف شده برای پروژه ها بسیار مهم است. اگر نرخ های شما خیلی پایین باشد ، ممکن است سود کسب نکنید. اگر وردپرس نرخ های شما خیلی زیاد باشد ، می توانید مشتری های خود را نسبت به رقبا از دست بدهید.

دانستن اینکه چقدر برای یک وب سایت هزینه می گیرید نیز به دلیل مقیاس پذیر بودن آن می تواند چالش برانگیز باشد. به عنوان مثال ، سیستمهای مدیریت محتوا (CMS) که خودتان انجام می دهید یا سازندگان وب سایتهای مختلف ، کاربران را قادر می سازند تا ماهیانه با چند ده دلار در یک سایت گرد هم بیایند.

با این حال ، فریلنسرها با مهارت مناسب در طراحی سایت وردپرس از ابتدا می توانند از 500 تا 10 هزار دلار هزینه دریافت کنند. آژانس ها ممکن است حتی بیشتر هزینه کنند.

حداقل هزینه های مورد نیاز برای ساخت وب سایت میزبانی و نام دامنه است. سپس پلاگین ها و تم های برتر ، ویژگی های نگهداری و امنیتی و غیره وجود دارد. طیف گسترده ای در هزینه های طراحی وب سایت می تواند تصمیم گیری برای شارژ را بسیار دشوار کند.
7 عاملی که بر چگونگی قیمت گذاری خدمات طراحی وب شما تأثیر می گذارند

هیچ پاسخ ساده ای برای هزینه های خدمات طراحی وب سایت قیمت خود وجود ندارد. با این حال ، برخی از عوامل اصلی وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. بیایید نگاهی به هفت بیاندازیم!


1. سطح مهارت یا تجربه شما تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت

 

هوشمندانه است که هنگام جمع آوری هزینه های وب سایت ، ثروت تجربه ای را که برای یک پروژه به ارمغان می آورید در نظر بگیرید. طبق اداره آمار کار ایالات متحده ، دستمزد متخصصان توسعه وب از 39550 دلار تا 142،080 دلار است. این واریانس تا حد زیادی به عواملی مانند گواهینامه ها و سطح تجربه بستگی دارد.

هرچه مهارت های پیشرفته و تخصصی شما بیشتر باشد ، مشتریان بیشتری تمایل به پرداخت هزینه خواهند داشت. با بهبود تجربه و مهارت های خود ، می توانید نرخ های خود را متناسب تنظیم کنید.

داشتن نمونه کارهایی از کارهای طراحی وب با کیفیت می تواند به توجیه نرخ های بالاتر کمک کند و مشتریان را متقاعد کند که می توانید انتظارات آنها را برآورده یا از آنها فراتر ببرید. اگر برای شروع به دنبال محدوده قیمت ballpark هستید ، تحقیق کنید که سایر توسعه دهندگان در سطح تجربه شما چه هزینه ای دارند.


2. نوع وب سایت هایی که طراحی می کنید

 

نوع وب سایت هایی که طراحی می کنید می تواند بر قیمت گذاری شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، در طراحی وبلاگ راه اندازی شخصی کار بسیار کمتری نسبت به ساخت یک وب سایت تجاری مانند یک پلت فرم تجارت الکترونیکی در سطح شرکت انجام می شود.

برخی ویژگی ها و ویژگی ها ، مانند سیستم های پرداخت یکپارچه و عملکردهای سبد خرید ، صرفاً برای ایجاد و پیاده سازی زمان بیشتری لازم دارند. به علاوه ، نوع مشتریانی که به دنبال وب سایت های پیچیده و سفارشی هستند ، معمولاً بودجه بیشتری دارند.

البته ، شما همچنین می خواهید مهارت های خود و نوع کاری را که می توانید برای مشتری انجام دهید در نظر بگیرید. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و فقط می توانید وسایل ضروری را کنار هم بگذارید ، این امر در میزان شارژ شما تأثیر می گذارد.
3. طاقچه شما

همان نوع وب سایت هایی که شما طراحی می کنید همان جایی است که در آن تخصص دارید. بعضی از صنایع مشتریانی دارند که تمایل به بودجه دارند. به عنوان مثال ، محل مالی شخصی احتمالاً متشکل از مشتریانی است که بیشتر در پس انداز پول و گرفتن بهترین معاملات متمرکز هستند. این امر می تواند با نرخ های فوق العاده بالا ، جذب بسیاری از مشتریان را دشوار کند.

ممکن است هوشمندانه باشد که در مکانهای کوچکتر شروع کنید که در آن رقابت زیادی نخواهید کرد و می توانید به راحتی از آن خودنمایی کنید. این امر همچنین ممکن است یافتن کار از طریق بازاریابی دهان به دهان را آسان کند. با این حال ، اگر نرخ پرداخت پایین است ، ممکن است بخواهید که پس از ایجاد تجربه ای که می توانید از آن استفاده کنید ، به فکر ادامه حرکت باشید.


4. محدوده و اندازه پروژه

 

دامنه یک پروژه نقشی اساسی در قیمت گذاری طراحی وب دارد. اگر هزینه طراحی سایت یک وب سایت سفارشی را از ابتدا طراحی می کنید ، می توانید هزینه قابل توجهی بیشتر از این را داشته باشید اگر به سادگی یک وب سایت موجود را به روز کنید.

همچنین لازم به یادآوری است که برخی از مشتریان ممکن است تغییراتی را پیشنهاد دهند که به تدریج دامنه یک پروژه را افزایش می دهد. اگر به شما هو پرداخت می شود

 

تجارت طراحی وب شما دقیقاً همین است - یک تجارت. شما نه فقط برای رضایت فکری و خلاقیت ، بلکه برای کسب درآمد با مشتری کار می کنید. با این حال ، قیمت گذاری خدمات شما می تواند مشکل باشد.

خوشبختانه ، همانطور که قیمت گذاری یک هنر است ، علم دیگری نیز در این زمینه دارد. یافتن جای شیرین شما می تواند زمان ببرد. با این حال ، درک مهمترین عناصر مورد توجه می تواند به شما کمک کند تا از خدمات خود سود سالمی ببرید. به همین دلیل برای شروع کار برخی از دستورالعمل های قیمت گذاری طراحی وب را گردآوری کرده ایم.

در این راهنمای قیمت گذاری طراحی وب ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیم بگیرید که برای پروژه های طراحی خود چه هزینه ای دریافت کنید و مهمترین عواملی را که باید در نظر بگیرید درک کنید. همچنین نگاهی خواهیم انداخت به قالبهای مختلف برای دریافت هزینه از مشتریان. بیایید غواصی کنیم. این نکته را فراموش نکنیم که قیمت طراحی سایت با سئو متفاوت است. یعنی قیمت پروژه های سئو به صورت جدا تعیین می شوند.
بیاموزید چگونه مشتری های طراحی وب را بدست آورید
هزینه های متوسط ​​ساخت وب سایت (و اینکه چرا برای قیمت شما مهم است)

بودجه اختصاص یافته برای یک پروژه طراحی وب تأثیر قابل توجهی بر محصول نهایی دارد. این می تواند ویژگی ها و ویژگی های شما و همچنین مدت زمانی را که می توانید برای کار بر روی طراحی و تجربه کاربری (UX) اختصاص دهید ، تسهیل یا مانع شود.

به عنوان یک طراح وب ، تعیین قیمت ها برای اطمینان از جبران صحیح وقت و هزینه صرف شده برای پروژه ها بسیار مهم است. اگر نرخ های شما خیلی پایین باشد ، ممکن است سود کسب نکنید. اگر نرخ های شما خیلی زیاد باشد ، می توانید مشتری های خود را نسبت به رقبا از دست بدهید.

دانستن اینکه چقدر برای یک وب سایت هزینه می گیرید نیز به دلیل مقیاس پذیر بودن آن می تواند چالش برانگیز باشد. به عنوان مثال ، سیستمهای مدیریت محتوا (CMS) که خودتان انجام می دهید یا سازندگان وب سایتهای مختلف ، کاربران را قادر می سازند تا ماهیانه با چند ده دلار در یک سایت گرد هم بیایند.

با این حال ، فریلنسرها با مهارت مناسب در طراحی سایت وردپرس از ابتدا می توانند از 500 تا 10 هزار دلار هزینه دریافت کنند. آژانس ها ممکن است حتی بیشتر هزینه کنند.

حداقل هزینه های مورد نیاز برای ساخت وب سایت میزبانی و نام دامنه است. سپس پلاگین ها و تم های برتر ، ویژگی های نگهداری و امنیتی و غیره وجود دارد. طیف گسترده ای در هزینه های طراحی وب سایت می تواند تصمیم گیری برای شارژ را بسیار دشوار کند.
7 عاملی که بر چگونگی قیمت گذاری خدمات طراحی وب شما تأثیر می گذارند

هیچ پاسخ ساده ای برای هزینه های خدمات طراحی وب خود وجود ندارد. با این حال ، برخی از عوامل اصلی وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. بیایید نگاهی به هفت بیاندازیم!
 

قیمت گذاری طراحی وب: هزینه طراحی وب در سال 2021 چقدر است؟

این که آیا می خواهید وب سایت شرکت خود را راه اندازی یا اصلاح کنید ، احتمالاً از این س commonال بسیار رایج تعجب می کنید - هزینه طراحی وب در سال 2021 چقدر است؟ با قیمت طراحی وب سایت حرفه ای از 1000 دلار تا بیش از 100000 دلار ، عوامل مختلفی در هزینه طراحی وب تأثیر دارد. آیا آموخته اید که بدانید چه چیزهایی هستند ، به علاوه آنچه برای طراحی وب در سال 2021 باید پرداخت کنید؟

 

icture this: شما به تازگی با یک شریک تجاری بالقوه آشنا شده اید و همه چیز عالی به نظر می رسد. شما آماده عقد قرارداد هستید و سپس آنها شما را به دفتر خود دعوت می کنند - یک وانت زنگ زده زیر پل! به شما فکر دوم در مورد تجارت مشترک می دهد ، اینطور نیست؟ خوب ، مشتریان ، مشتریان و سرمایه گذاران بالقوه شما چنین احساسی را هنگام ورود به یک وب سایت نامناسب یا منسوخ دارند. من مطمئن هستم که ترجیح می دهید یک وب سایت زیبا و با عملکرد بالا به آنها نشان دهید تا مشتاق کار با شما شوند.

اما این هزینه برای شما چقدر است؟

 

با توجه به اینکه 75٪ از کاربران با توجه به طراحی وب سایت شرکت ، اعتبار آن را قضاوت می کنند ، سرمایه گذاری در سایت بهتر تقریباً همیشه جواب می دهد. مشکل یافتن قیمت مناسب طراحی وب متناسب با بودجه شماست.

در این مقاله ، ما مستقیم و صریح در مورد هزینه های طراحی وب صحبت می کنیم. ما توضیح خواهیم داد که چه چیزی برای دامنه قیمت خود می توانید دریافت کنید و چه انتظاراتی دارید تا کوتاه مدت تغییر نکنید.
برچسب قیمت مقیاس پذیر
-

اولین و شاید مهمترین نکته هنگام بحث در مورد هزینه طراحی وب این است که کاملاً مقیاس پذیر است. از طریق کانال های مناسب ، می توانید یک وب سایت را با حداقل 20 دلار در سال مدیریت کنید ... اما زیبا (یا بدتر ، قابل استفاده) نخواهد بود. و این نکته ماست: آنچه از طراحی وب به دست می آورید به آنچه قرار داده اید بستگی دارد ، اما آنچه را که قرار می دهید کاملاً به خود شما بستگی دارد.
طراحی وب مینیمالیستی
طراحی وب توسط akdcreative.

در زیر ، ما بهترین روش های طراحی وب را به 3 دسته تقسیم می کنیم ، اما همچنین می توان آنها را با عنوان "کم ، متوسط ​​و زیاد" خواند.

کمترین قیمت طراحی وب به روشهای DIY مانند الگوها تعلق دارد. این هزینه های مالی را با زمان و چربی آرنج جایگزین می کند. اما اگر از الگوی رایگان استفاده می کنید و می خواهید از این مزایای بیشتری بهره مند شوید ، وب سایت شما از برخی طراحان حرفه ای از یک طراح حرفه ای بهره مند می شود.

سطح متوسط ​​و متداول ترین روش کار مستقیم با یک طراح مستقل برای انجام طراحی وب شما است. بسته به طراح ، این می تواند تعادل ایده آل شما بین هزینه و کیفیت باشد. شما باید کمی وقت و تلاش خود را صرف همکاری با طراح خود کنید ، اما در نهایت چیزی منحصر به فرد و سفارشی خواهید داشت.
طراحی وب برای یک برنامه رسانه های اجتماعی
طراحی وب توسط آدام باگوس.

هزینه یک طراح مستقل براساس سطح مهارت آنها است. بدیهی است که یک طراح ارشد با چندین دهه تجربه هزینه بیشتری نسبت به یک فارغ التحصیل تازه کار در اولین کار خود دارد. هنوز هم ، وقتی تمام قد ها مشخص می شوند ، یک فریلنسر تقریبا همیشه ارزان تر از معادل نمایندگی آنها است ، حتی در همان سطح مهارت. آژانس ها خدمات اضافی را ارائه می دهند ، اما با فریلنسرهایی که فقط هزینه کار طراحی را پرداخت می کنید و نه چیز دیگر.

گرانترین هزینه های طراحی وب با آژانس های طراحی وب ارائه می شود. عمدتاً برای بنگاه ها و شرکت های از قبل تاسیس شده ، آژانس ها از همه امور مراقبت می کنند و از طرف شما به حداقل تلاش نیاز دارند. محصول نهایی نیز معمولاً عالی است ، اما دروازه بان اصلی قیمت پذیرش است.
"فرم همیشه عملکرد را دنبال می کند"
-
طراحی وب برای وب سایت عکس سهام
طراحی وب توسط webagora.

یکی دیگر از موارد مهم در مدیریت هزینه های طراحی وب شما ، تفاوت بین ظاهر سایت و عملکرد آن است. سایتی را که به نظر خوب می آید برای سایتی که در واقع خوب است اشتباه نکنید. حقیقت این است که عملکرد یک سایت همیشه مهمتر از ظاهر آن است. این مورد به حداکثر معماری مدرنیستی در دهه 1940 بازمی گردد ، "شکل همیشه از عملکرد پیروی می کند" ، به این معنی که هدف یک ساختمان در درجه اول قرار می گیرد و نوع ساختمان را حکم می کند. بنابراین قبل از اینکه به فکر طراحی سایت خود باشید ، باید بفهمید که برای انجام چه کارهایی به آن نیاز دارید.

برای روشن شدن این موضوع ، در اینجا یک بررسی اجمالی سریع ارائه می شود: "طراحی وب" یک اصطلاح چتری است که چند زمینه مختلف را در بر می گیرد ، گرچه تمایل دارند با هم تداخل داشته باشند:
نمودار ون که همپوشانی رشته های طراحی را نشان می دهد


اینگونه زمینه های  قیمت طراحی سایت و هزینه آن با وردپرس با هم تداخل دارند.

 

https://elementor.com/blog/web-design-pricing-guide/

 

https://webdesign-price.mystrikingly.com

  • علی طراح
  • ۰
  • ۰

5 روش سئو سایت و طراحی وب با هم

 

هنگام طراحی وب سایت بسیار مهم است که ابتدا به سئو سایت اهمیت دهید. اما لزوما قرار نیست یک طراح سئو کار شود، اما باید دانش خوبی از سئو و بهینه سازی سایت داشت باشید. خود این پنج نشانگر را در ذهن داشته باشید و به زودی می توانید محتوای خود را در SERP بالاتر ببینید.

 

هنگامی که می خواهید عملکرد وب سایت خود را بهبود ببخشید ، مهم است که به یاد داشته باشید که باید به طور همزمان روی عوامل زیادی تمرکز کنید.

هم در زندگی و هم در بازاریابی دیجیتال ، ما تمایل داریم تمام توجه خود را به یک یا دو عنصر مهم معطوف کنیم در حالی که از چیز دیگری که می تواند به همان اندازه مهم باشد غافل می شویم.

اگر می خواهید در SERP بهتر عمل کنید ، این کار به چیزی بیش از SEO نیاز ندارد.

وب سایت شما نیز باید به خوبی طراحی شود ، در غیر این صورت خطر ابتلا به ارزش سهام آلی را که ایجاد کرده اید به هدر می دهد.

سئو و طراحی وب به طور یکپارچه بیشتر از آنچه بسیاری از مردم تصور می کنند با یکدیگر کار می کنند.

اجزای آنها به خوبی با هم مخلوط می شوند و جریان می یابند به طوری که ، اگر به درستی اجرا شوند ، بازدیدکنندگان وب سایت شما نباید در مورد چیزی که ایجاد کرده اید متوجه شوند. آنها باید به سادگی شروع به مرور سایت خود کنند.

بنابراین ، چه عناصری وجود دارد که سئو و طراحی وب با هم همکاری کنند؟ این پنج روش استفاده از آنها را با هم بررسی کنید.

 

1. موبایل فرندلی

هر کسی که حتی کمی با سئو یا طراحی وب آشنایی داشته باشد باید از اهمیت موبایل پسند بودن وب سایت شما آگاه باشد.
تبلیغات

 

در واقع ، اگر این کاری نیست که شما برای انجام آن وقت صرف کرده باشید ، شما چند سال عقب مانده اید.

 

Google فرندلی موبایل را در سال 2015 به عنوان عامل رتبه بندی قرار داده است. این نیم دهه پیش است.

 

غول جستجو سپس نمایه سازی اولین موبایل را در سال 2017 معرفی کرد. کاملاً واضح است که Google اهمیت موبایل دوستی را بسیار مهم می داند ، اما بسیاری از وب سایت ها هنوز مورد توجه قرار نگرفته اند.

چند سالی است که تعداد افرادی که روی دسک تاپ جستجو می کنند کاهش یافته است ، در حالی که تعداد افرادی که در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند به طور مداوم در حال افزایش است.

بیش از نیمی از کل ترافیک وب از طریق دستگاه های تلفن همراه تأمین می شود ، به این معنی که بیش از نیمی از مخاطبان شما نیز احتمالاً در تلفن های همراه آنها هستند.

بدون طراحی وب سایت مناسب برای موبایل ، می توانید به طور تصادفی نیمی از کاربران خود را بیگانه کنید. این عظیم است.

وب سایتی با نرخ پرش بالا به دلیل بارگیری نکردن صحیح روی تلفن یا رایانه لوحی ، سیگنال های بدی را به Google ارسال می کند و رتبه بندی شما ممکن است سقوط کند.

 

2. طراحی آسان برای خواندن

 

اگر در زمینه بهبود سئو سایت خود کار کرده باشید ، محتوا احتمالاً چیزی است که شما زمان زیادی را صرف آن کرده اید.

برخی از افراد ممکن است متوجه نشوند که طراحی یک وب سایت می تواند تأثیر زیادی بر محتوای شما یا حداقل ارائه آن داشته باشد.

طراحی وب ضعیف می تواند خواندن آنچه برای انجام کار به وب سایت شما آمده اند را برای کاربران غیرممکن سازد.

صفحات دارای بلوک محتوا در مکان های عجیب و غریب ، با لینک های بیش از حد زیاد که هدف مشخصی ندارند ، اساساً هر مخاطبی را که می توانستید به سایت خود بیاورید پاک می کند.

و اگر هیچ کس نتواند اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورد ، چه فایده ای دارد؟

در برخی موارد ، احتمالاً در وب سایتی بوده اید که متنی داشته است که به دلیل طراحی صفحه ، خواندن آن غیرممکن است.

شاید این یک متن رنگ روشن روی زمینه سفید خالص یا یک رنگ تیره روی سیاه بود. این نوع طراحی وب سایت های اغلب وحشتناک اواسط تا اواخر دهه 1990 را به یاد می آورد.

 

اما مسئله همیشه رنگ نیست. متن ممکن است خیلی بزرگ یا کوچک باشد یا با قلم سخت خوانده شده نوشته شده باشد.

مانند وب سایت هایی که برای موبایل مناسب نیستند ، سایتهایی که به سختی می توان آنها را از طریق هر دستگاه یا دسک تاپ خواند ، مردم را به سرعت وادار می کنند.

طراحان وب می دانند که چگونه می توان وب سایت هایی ایجاد کرد که استفاده از مطالب شما را برای کاربران آسان کند تا بیشترین سود را برای پول خود بدست آورید.

فضای سفید ، طول خط و سایر عناصر اضافی مانند تصاویر همه می توانند در نحوه توجه افراد به سایت شما تأثیر بگذارند. همچنین به یاد داشته باشید که با مراجعه به یک قالب طراحی وب فراگیر ، افراد معلول را نیز در نظر بگیرید.

 

3. سرعت وب سایت

هرگز فراموش نکنید که سرعت صفحه یک سیگنال رتبه بندی شناخته شده است ، بنابراین شما باید با بهینه سازی تصاویر ، حذف افزونه های غیر ضروری ، اجازه ذخیره سازی مرورگر و ... وقت خود را به سرعت بخشیدن به سایت خود اختصاص دهید.

اکنون ، شما ممکن است واقعاً فکر کنید که وب سایت شما به سرعت کافی بارگیری می شود ، بدون اینکه بدانید مردم واقعاً چه مدت مایل به انتظار هستند. در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید در عرض دو ثانیه بارگیری شود.

 

وقتی بیش از سه ثانیه طول بکشد ، نیمی از کاربران بازدید کننده از سایت شما احتمالاً آن را رها می کنند. سرعت صفحه در دستگاه های تلفن همراه ، جایی که افراد حتی کمتر وقت خود را به انتظار می گذرانند ، مهمتر است.

سرعت صفحه نه تنها برای کاربران مهم است ، بلکه برای Google نیز مهم است. سرعت وب سایت شما بر توانایی Google در خزیدن آن تأثیر می گذارد.

اگر سرعت صفحه شما باعث می شود Google صفحات کمتری را خزد کند ، به همان تعداد صفحه فهرست نخواهید شد.

وقتی این اتفاق بیفتد ، درجه بندی این صفحات اصلاً غیرممکن است. اطمینان از امنیت وب سایت از طریق رمزگذاری "https" ضروری است.

 

 

 

آیا می دانید چه چیزی باعث کند شدن وب سایت شما می شود؟

احتمال این وجود دارد که این می تواند ارتباطی با طراحی وب شما داشته باشد. سرعت وب سایت یکی از مهمترین جنبه های سئو فنی است و برای بسیاری از وب سایت ها کمبود اصلی است.

اگر رتبه بندی خوبی نکرده اید ، ممکن است وب سایت شما خیلی کند باشد و افراد به سرعت سر بزنند.

 

4. نقشه سایت

 

صحبت از خزیدن وب سایت شما ، طراحی وبسایت می تواند به بیش از یک روش در این مورد کمک کند. اگر می خواهید موتورهای جستجو در مورد نحوه جستجو در وب سایت شما هوشمندتر باشند ، نقشه سایت یک عنصر اساسی است که باید در آن وجود داشته باشد.

 

نقشه سایت شما راهنمای کلیه صفحات و محتوای وب سایت شما را به موتورهای جستجو ارائه می دهد. این امکان را به شما می دهد تا به موتورهای جستجو بگویید که چه صفحاتی برای سایت شما مهمترین هستند.

 

این بخش مخصوصاً مهم برای درست شدن وب سایتهای بزرگتر و همچنین وب سایتهای جدید است که ممکن است هنوز هیچ لینک خارجی نداشته باشند.

علاوه بر مزیت آنها برای موتورهای جستجو ، نقشه سایت به ناوبری کاربر نیز کمک می کند. یک بازدید کننده جدید از سایت شما می تواند برای کمک به جابجایی در آن به نقشه سایت شما مراجعه کند.

نقشه های سایت همچنین حاوی فراداده مهمی در مورد صفحات وب شما هستند تا شانس بیشتری برای رتبه بندی بالا به آنها بدهند.

 


5. کسب اعتماد کاربران

 

برخلاف برخی دیگر از عوامل SEO ، شما واقعاً نمی توانید میزان اعتماد مردم به شما یا وب سایت شما را اندازه گیری کنید. با این حال ، جلب اعتماد هنوز هم بخش بزرگی از رتبه بندی بالاتر وب سایت شما است.

 

تردیدی نیست که اکثر مردم سریعاً نظر می دهند و به محض داشتن نظر ، تغییر عقیده آنها دشوار است.

 

در طول سال ها ، ما به دیدن وب سایت های کامل عادت کرده ایم که تجربیات خارق العاده کاربر را ارائه می دهند. این همان چیزی است که به طور طبیعی انتظار داریم هنگام باز کردن یک وب سایت شاهد آن باشیم.

ما چیزی تمیز ، قابل پیمایش آسان می خواهیم و می تواند به سرعت اطلاعات مورد نظر را به ما ارائه دهد. ما فکر می کنیم این نوع وب سایت ها فقط قابل اعتمادتر به نظر می رسند.

اگر وب سایتی قدیمی و منسوخ به نظر برسد یا استفاده از آن بسیار دشوار باشد ، اکثر افراد احساس بدی دارند و می توانند آنجا را ترک کنند و دیگر برنگردند.

شما می توانید کالایی یا خدماتی داشته باشید که دقیقاً همان چیزی باشد که آنها به دنبال آن هستند ، اما وب سایت شما این را منتقل نمی کند.

یک وب سایت بد باعث می شود که به نظر برسد کسب و کار یا سازمان شما خیلی تلاش نمی کند.


نتیجه

 

SEO بهتر است با مشارکت طراحی وب انجام شود ، و بهبود طراحی وب شما دشوار نیست. هنگام طراحی وب سایت خود این نشانگرها را به خاطر بسپارید و به زودی می توانید رتبه های بالاتر را که از شما فرار می کنند مشاهده کنید.

 

https://www.searchenginejournal.com/seo-web-design/341681/#close

  • علی طراح